Pentru deschiderea unui salon de masaj, epilare, remodelare corporală, sau a unui centru ce cuprinde toate aceste activități, este necesară obținerea unei serii de avize și autorizații de funcționare. Însă, înainte de a începe procesul de autorizare, trebuie să ne asigurăm că spațiul pe care l-ați ales are destinația potrivită.
În cazul unui salon de întreținere corporală, spațiul în care acesta va funcționa trebuie să aibă în CF destinația de servicii cu acces public. Dacă ați găsit deja un spațiu care are o altă destinație, înainte de a-l amenaja și a începe procesul de autorizare, trebuie întâi să realizați o schimbare de destinație.
Destinația spațiului se poate modifica în două moduri: printr-o adeverință de la Primărie, dacă spațiul nu a suferit modificări structurale, sau prin autorizație de construire, dacă au fost realizate modificări structurale neautorizate.
Mai multe despre schimbarea de destinație puteți citi aici: Schimbarea de destinație: ce înseamnă, când e necesară și cum se realizează?
Pentru a vă asigura că spațiul are destinația potrivită, dar și că îndeplinește condițiile necesare funcționării afacerii dumneavoastră, vă recomandăm să ne contactați pentru o expertiză a spațiului, înainte de a semna contractul de închiriere.
Odată ce destinația spațiului este cea potrivită – în acest caz cea de servicii cu acces public – puteți începe amenajarea spațiului și procesul de autorizare al salonului.
Ce autorizații și avize sunt necesare pentru un salon de întreținere corporală?
Pentru deschiderea unui salon de întreținere corporală, veți avea nevoie de:
- Autorizația DSP,
- Acordul de funcționare de la Primărie,
- Negația ISU, (sau Autorizația ISU, în funcție de caracteristicile spațiului)
- Personalul trebuie să dețină o diplomă de absolvire a unui curs de igienă, emisă de o companie acreditată de Ministerul Sănătății.
- În plus, dacă veți dori să amplasați o firmă luminoasă, veți avea nevoie de o autorizație de construire pentru aceasta.
Echipa noastră vă stă la dispoziție pentru obținerea tuturor acestor autorizații, precum și pentru schimbarea destinației spațiului. Dacă aveți întrebări, sau aveți nevoie de ajutor în această privință, vă invităm să ne contactați.